woensdag 15 februari 2012

Slaapkamer





Muursticker boven ons bed !
Die hebben in het zilver genomen.

 
Slaapkamer is klaar !
Wij zijn er zo blij mee, iedere keer weer als we de kamer binnen komen.
 En ook eindelijk een witte houten vloer die we al jaren wilden..
Verder in huis is het niet echt handig met alles wat er de
hele dag aan beesten in en uit loopt.

 



 










Kastje was eerst zwart en heb ik zelf wit gemaakt.



Voor mijn verjaardag had ik van mijn zoon een kadobon gekregen van een leuk winkeltje
in Soest waar ik wat leuke dingen voor de slaapkamer heb uitgezocht.


Notitie boekje met erg mooi papier erin.





Dit schattige jurkje kwam ik tegen bij de Western Experience
in de Brabanthallen in den Bosch.
En ja...ik kon hem niet laten hangen toch....


Trouwparaplu : die wilde ik graag voor bij mijn paspop hebben.











Dit zijn 2 hele oude koffers, de kleine was  een blauwe KLM koffer
uit mijn kindertijd zat helemaal vol geplakt met stickers.
De grote kreeg ik van mijn moeder en komt uit de kringloop,  was donker grijs/blauw .
Nu allebei wit, en vind ik ze zo leuk bij elkaar !
Misschien nog een tussen maatje...als ik die tegen kom.

















Bij het tuincentrum zag ik dit rekje hangen en vond hem erg leuk
 voor mijn sieraden op de slaapkamer.
Alleen vind ik hem zonder de sieraden nog mooier,ha,ha.






2 opmerkingen:

  1. Hoi Ellen welkom in blogland! Leuk dat je volger van mij bent geworden! Ik ga jou ook volgen!

    Het ziet er leuk uit bij je!

    Ik wens je een heel fijn weekend toe.

    Groet Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je! Jij ook een fijn weekend !
    Groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen